Forum poświęcone grze internetowej plemiona.pl
Oto screen wszstkich budynków dostępnych w grze. Poucinałem opisy, bo w końcu to ja opisuje, a nie Oni . Poniżej znajdziecie opisy budowli i inne ciekwostki na ich temat.
Zaczne od.....:
Ratusz- Budowla dotępna od samego początku gry. W nim możesz budować budynki oraz rozbudowywać na dalsze poziomy. Kiedy ratusz osiągnie poziom 15 można burzyć stojące budowle. Coś ciekawego? Nie zauważyłem No chyba, że kiedy osiągnie ten 15 lvl zmienia swój wygląd na taki "ciekawszy", tzn. wygląda jakby był z kamienia a nie z drewna.
MAX POZIOM- 30
Koszary- W koszarach można rekrutować: pikinierów, mieczników, toporników oraz łuczników. Wraz ze wzrostem poziomu czas rekrutowania jednostek skraca się: dla przykłady podam, iż na 1 lvl miecznik wytwarza się 14-15 minut a na 25 (max) robi się niecałe 4 minuty
Ciekawostka? Po ukończeniu bodajże 5 lvl zmienia swój wygląd na "kamienny" a po ukończeniu 20 lvl dochodzi flaga obok koszar.
MAX POZIOM- 25
Stajnia- W stajni można rekrutować jeźdźców: zwiadowców, lekką kawalerię, ciężką kawalerie oraz łuczników na koniu. Im większy stopień stajni tym szybciej rekrutowane są wojska.
Ciekawostka? Tak samo jak wcześniej, po ukończeniu danego poziomu stajnia zmienia wygląd.
MAX POZIOM- 20
Warsztat- W tym budynku można produkować broń oblężniczą- tarany oraz katapulty.
Im większy stopień budynku, tym szybciej buduje się broń.
MAX POZIOM- 15
Pałac- Jedna z najdroższych budowli w grze. W tym budynku możemy rekrutować szlachciców (grubasów, pijaków- jak kto woli ). Opis zrektutowania szlachty można znaleźć tu.
Istnieją 3-y poziomy pałacu, z którego pierwszy daje najwięcej punktów (512). Na świcie, np. 4, 5 czy 6 jest jeden poziom, natomiast na światach, np. 1,2 czy 15 są możliwe do wybudowania 3 poziomy pałacu.
MAX POZIOM- 3
Kuźnia- Dosyć droga budowla, lecz na późniejszych poziomach (oczywiście nie aż tak droga ). To w niej badamy o opracowujemy jednostki, np. zwiadowców, mieczników, toporników...Im większy stopień, tym szybciej przebiega badanie.
MAX POZIOM- 20
Plac- W tym budynku możemy "dyrygować" wojskami znajdującymi się w danej wiosce. Można tutaj: wysyłać atak/pomoc, anulować ataki (maximum 10 minut po wysłaniu ataku) oraz przeglądać ile mamy wojska dostępnego w wiosce i gdzie aktualnie znajdują się nasze wojska.
MAX POZIOM- 1
Piedestał- Jedna z budowli dostępna na początku gry- oczywiście po zbudowaniu (nie trzeba mieć dodatkowych budynków, opracowywać niczego ect...). Tani budynek dający 12 pkt. W nim rekrutujemy rycerza- a właściwie mieszkańca wioski mianowanego na rycerza. Jeżeli rycerz polegnie w walce możemy go znów zrekrutować w wiosce. Ponadto po updacie można mieć piedestał w każdej z wiosek, lecz rycerz zostaje nadal jeden.
MAX POZIOM- 1
Rynek- Dzięki tej budowli możliwe jest przesyłanie surowców lub handel pomiędzy graczami. Można tutaj: przesyłać surowce, handlować nimi oraz umieszczać swoje oferty i przyjmować obce. Wszystko odbywa się legalnie, do czasu...Handel jest bezpieczny, ponieważ:
jeżeli ktoś wystawi ofertę na rynek, gracz, który akceptował ofertę natychmiastowo wysyła surowce do adresata i odwrotnie.
MAX POZIOM- 25
Tartak- Tutaj produkowane jest drewno do produkcji wojsk oraz budowli. Im większy stopień budynku, tym większa produkcja (na ostatnim poziomie wynosi ona 2400/h, ale to na świecie, np. 3,4, 16...na światach 1,2...produkcja jest nieco większa). Wraz ze wzrostem lvl, zwiększa się wygląd tartaku.
MAX POZIOM- 30
Cegielnia- W tym budyku wydobywana jest glina, do rozbudowy wioski. Im większy poziom, tym szybciej oraz więcej wydobywana jest glina (przy 30 lvl, tak jak przy tartaku, 2400/h). Gdy podnosimy poziom, zmienia się wygląd.
MAX POZIOM- 30
Huta żelaza- Budowla przeznaczona do wydobycia żelaza, jakże ważnego przy rekrotowaniu wojsk, szczególnie kawalerii. Im większy poziom huty, tym większa produkcja, 2400/h. Zmiana wyglądu przy odpowiednim poziomie.
MAX POZIOM- 30
Zagroda- Na ostatnich poziomach bardzo droga budowla. Zagroda wyżywia naszą wioskę. Im większy stopień rozbudowy, tym większa ilość "pomieszczeń" dla mieszkańców. Pamiętaj: Jeżeli nie będziesz budował zagrody, po jakimś czasie nie będziesz mógł budować budowli, a co gorsza: jednostek.
Także buduj zagrodę kiedy to możliwe, nie ważne czy na początku masz za dużo miejsca, to się zawsze przyda!
MAX POZIOM- 30
-
Spichlerz- W tym budynku są gromadzone surowce niezbędne do budowania i rekrutowania. Im większy stopień tym więcej surowców może pomieścić spichlerz. Pamiętaj: Jeżeli zaniedbasz budowanie spichlerzu, surowce będą Ci przepadać! One nie przechodzą do innych budynków, poprostu przepadają! Ważne jest, by na samym początku gry budować spichlerz, ponieważ pomieści więcej "surki", a za to można zrekrutować "wojo", by móc się bronić.
MAX POZIOM- 30
-
Schowek- W schowku gromadzimy, a właściwie ukrywamy surowce przed wojskami innych. Nawet zwiadowcy nie mogą dowiedzieć się, ile mamy w schowku. Na maksymalnym poziomie ukrywa on 2000 "surki" każdego rodzaju, tzn. jeżeli mamy po 2300 każdego surowca, wojska przeciwnika mogą nam splądrować jedyne 300 każdego surowca. Przydatne na samym pcozątku gry. Wygląd się nie zmienia.
MAX POZIOM- 10
Mur obronny- Mury obronne chronią wioske i ich mieszkańców przed napadami, tzn. wzrasta obrona wojsk oraz obrona ogólna wioski. najczęściej gracze atakują z taranami, by zniszczyć mur i osłabić obronę przeciwnika. Im wyższy poziom tym więcej punktów obrony może dodać mur. Wraz ze wzrostem poziomu zmienia się wygląd muru- najpierw jest drewniany, potem z kamienia.
MAX POZIOM- 20
Wszystkie prawa zastrzeżone! Kopiowanie bez zgody autora ZABRONIONE
Offline